Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ-ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ












ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΦΑΡΑ...Η ΠΟΙΟ ΒΡΩΜΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!


ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ  ΠΟΥΣΤΗ ΣΠΑΘΑ...




Τα πρόσωπα που εμπλέκονται σ' αυτό το πρώτο μέρος των αποκαλύψεων (η συνέχεια την Πέμπτη, στον «Κίτρινο Τύπο») είναι:

Ο Γιάννης Σπάθας, πρόεδρος του Συνδέσμου Διαιτητών Πειραιά. Ο Θωμάς Μητρόπουλος, μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Αιγάλεω και μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ Ολυμπιακός προ τετραετίας. Ο πρώην νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Αργυρής Λίβας, που ξεκίνησε την καριέρα του ως ασκούμενος δικηγόρος στο γραφείο τού (νυν προέδρου της ΕΠΟ) Βασίλη Γκαγκάτση. Ο πρόεδρος και ιδιοκτητης της ΠΑΕ SKODA Ξάνθη Χρήστος Πανόπουλος. Οι διαιτητές (Α' Εθνικής πέρυσι) Σπύρος Βούλγαρης και Πάρης Χέλης. Ο γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Διαιτητών Πειραιά Γιάννης Λιόλιος. Κάποιος «Δημήτρης», παράγοντας ποδοσφαίρου.

Η «Ε» παρουσιάζει τα πιο χαρακτηριστικά αποσπάσματα από τις 9 κασέτες:

Το όνειρο

Συνομιλία του Γιάννη Σπάθα με τον Θωμά Μητρόπουλο. Ο Σπάθας διηγείται όνειρο που είδε, ότι οι δυο τους έμπαιναν στη φυλακή αλλά κατάφερε να λαδώσει τους αγίους!

Σπάθας: Είδα ότι μας πηγαίνανε στον Κορυδαλλό και την ώρα που πηγαίναμε να μπούμε μέσα ήλθε ένας με στολή ντυμένος και σ' αγκάλιασε από το λαιμό και σε κράταγε και μου λέει και μένα, που ερχόμουνα κοντά «άσ' το Γιάννη, μη φοβάσαι, μη στεναχωριέσαι τίποτα, εγώ είμαι εδώ», με στολή και μου λέει η μάνα μου τώρα είναι άγιος, σε κάποιον άγιο λέει που πιστεύει και να πάει να ανάψει ένα κερί και μετά ανεβαίνουμε τις σκάλες υποτίθεται για να μπούμε μέσα -η σκάλα, μου λέει, είναι τα προβλήματα που ανεβαίνατε και φύγατε- και ήταν κάτι με πολιτικά ρούχα, πολλοί, και δεν θα ανεβείτε από εδώ, θα ανεβείτε από εκεί και εγώ τους είπα: «Από δω θα ανεβούμε, που είναι εύκολα και θα σας ξηγηθώ το χαρτζιλίκι».

Στην επόμενη κασέτα υπάρχει συνομιλία του Θωμά Μητρόπουλου με τον Χρήστο Πανόπουλο. Αναλύει τη θεωρία ότι η ΕΠΟ κάνει πολιτική όπως ένα υπουργείο, ότι οι ΠΑΕ ενδιαφέρονται 80% για ευνοϊκή διαιτησία και 20% για αθλητική δικαιοσύνη. Αναφέρει επίσης ότι και την εποχή Βαρδινογιάννη τα ίδια γίνονταν και ότι ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος.

Θ. Μητρόπουλος: Ρε, ο Παναθηναϊκός θέλει να υπάρξει νέο καθεστώς, άλλο. Ο Παναθηναϊκός πάει στην ίδια λογική. Αγόρι μου, πώς κυβέρνησε ο Παναθηναϊκός τόσα χρόνια το ποδόσφαιρο, ξέρεις; Μέσω των εκάστοτε υπουργών. Σύμφωνοι; Ο Παναθηναϊκός θέλει ή να πάρω εγώ την ΕΠΟ σαν Παναθηναϊκός, να την κουμαντάρω εγώ, ή να μην ανήκει η διαιτησία στην ΕΠΟ. Αν μίλαγες με τον Γιώργο Βαρδινογιάννη πριν από 8 χρόνια , θα σου έλεγε μη λες μαλακίες. Μια χαρά είναι τα πράγματα.

Πανόπουλος: Το ξέρω, γιατί έχω μιλήσει.

Θ. Μητρόπουλος: Αν μιλάς τώρα με τον κύριο Κόκκαλη, μια χαρά είναι τα πράγματα. Παίρνεις χαμπάρι τι λέμε, ρε περίεργε; Απλά είναι τα πράγματα. Το ζητούμενο είναι ότι όλοι θέλουν ακριβοδίκαια διαιτησία όταν είναι στην απ' έξω. Είναι σαν να μου λες ότι ο κόσμος μπορεί να υπάρξει χωρίς πουτάνες. Δεν γίνεται αδελφέ.

Οσοι είναι έξω

Συνομιλία του Γιάννη Σπάθα με κάποιον «Δημήτρη». Σε αυτήν, ο Σπάθας τού λέει ότι μόνο ένας υπουργός μπορεί να βλάψει τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Σωκράτη Κόκκαλη και τις επιχειρήσεις του.

Σπάθας: Ποιος μπορούσε να κάνει ζημιά στον Κόκκαλη, Μήτσο; Μόνο το κράτος, ένας υπουργός. Και ένας υπουργός σ' αυτό το στιλ, δηλαδή με καταγγελίες δύο-τριών μηνών χωρίς να παρουσιάζει τίποτα και να λέει για συμμορίες, να ανοίξουμε λογαριασμούς, θα δείτε τι θα γίνει, κουτσαβακισμούς και αρχίδια. Και πρόσεχε αυτό, αυτό έχει μια επίπτωση για τον Κόκκαλη. Το πρωτάθλημα το χάνει αυτή τη στιγμή. Στο λέει ο Γιάννης ο Σπάθας, ας είναι πρώτος. Θα το χάσει έτσι που πάνε. Θα φοβηθεί όλος ο κόσμος. Μήπως Μήτσο, πάνε και για ζημιά στις επαγγελματικές του δουλειές; Περιμένουν να πέσουν οι μετοχές, οι εταιρείες του κ.λπ. Τον νικάει ο Φλωρίδης, δεν παίρνει το πρωτάθλημα, αρχίζει η αντιστροφη μέτρηση για τις δουλειές. Ο κόσμος θα αρχίσει, αμάν δεν αγοράζω INTRACOM, δεν αγοράζω INTRALOT.

«Δημήτρης»: Εχεις δίκιο, έτσι πιστεύω κι εγώ.

Σπάθας: Δεν είναι τυχαίο, τώρα το λέω σ' εσένα, μην κοιτάς τις πλάκες που κάνουμε, ο Γιάννος το φιλαράκι σου που σου μιλάει, μια πενταετία είναι τα πρώτα ονόματα και έχουν κάνει το άσπρο-μαύρο για τον Ολυμπιακό.

Ο Μάρης

Συνομιλία του Γιάννη Σπάθα με το διαιτητή Σπύρο Βούλγαρη. Τον ευχαριστεί για την «άψογη διαιτησία του» στον αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΟΚ 0-0 (25/2/2002). Τον ρωτά αν στην Κρήτη που πήγε να σφυρίξει συνάντησε τον Λάμπρο Μάρη. Ο Βούλγαρης επιβεβαιώνει ότι συναντήθηκε μαζί του και ότι ο Μάρης τού είπε ότι οι άνθρωποι του ΟΦΗ ενδιαφέρονται για τον «άσο» και ότι είναι διατεθειμένοι να δώσουν χρήματα. Ο Βούλγαρης απάντησε ότι θα βοηθήσει όσο μπορεί χωρίς να εκτεθεί ο ίδιος. Ο Μάρης «του ζήτησε» κάποιες κάρτες σε παίκτες του ΠΑΟΚ. Ο Γιάννης Σπάθας είχε ζητήσει έξι κίτρινες κάρτες στον Βούλγαρη. Ο ΟΦΗ εκείνη την περίοδο ήταν στις τελευταίες θέσεις και κινδύνευε άμεσα με υποβιβασμό και ο ΠΑΟΚ ήταν στις πρώτες θέσεις και διεκδικούσε μαζί με τον ΠΑΟ την έξοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Σπάθας: Κατ' αρχήν σ' ευχαριστώ. Οι άνθρωποι εκεί πέρα, οι φίλοι από την Κρήτη δεν έχουν παράπονα. Μια φάση μπορούσε, αλλά γενικά μου λέει, οι άνθρωποι μου λέει, δεν βαριέσαι, δεν έχουμε. Αμα μας ξαναπαίξει...Θέλω να σε ρωτήσω κάτι Σπύρο.

Σπύρος: Ναι, σε ακούω.

Σπάθας: Εχεις μιλήσει με τον Λάμπρο καθόλου;

Σπύρος: Με τον Λάμπρο τον Μάρη;

Σπάθας: Ναι.

Σπύρος: Ναι, με πήρε τηλέφωνο.

Σπάθας: Περιμένεις κάτι;

Σπύρος: Οχι.

Σπάθας: Εγώ χαίρομαι να περιμένεις, κατάλαβες τι λέω.

Σπύρος: Ο Λάμπρος με πήρε τηλέφωνο το Σάββατο που ήμουν κάτω, στο Ηράκλειο.

Σπάθας: Ωραία.

Σπύρος: Εντάξει; Λοιπόν... και μου είπε, έλα να συναντηθούμε.

Λοιπόν... και πράγματι συναντηθήκαμε. Λοιπόν. Μου είπε, λοιπόν, ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τον άσο και είναι διατεθειμένοι να δώσουνε χρήματα. Λοιπόν, εγώ του είπα, ό,τι μου είπες εσύ...

Σπάθας: Μάλιστα, ναι.

Σπύρος: Και γυρίζει και μου λέει, το ξέρει και ο Γιάννης, το ξέρουνε... και διάφορα τέτοια.

Σπάθας: Τίποτα δεν ήξερα.

Σπύρος: Του λέω, άκουσεέμε να σου πω κάτι. Εγώ έχω μιλήσει με τον Γιάννη. Μου έχει πει όσο μπορώ, χωρίς να εκτεθώ, να πάω λίγο την ομάδα. Ετσι; Λοιπόν, αλλά από 'κεί και πέρα, Λάμπρο, το μόνο που προέχει είναι ο Σπύρος και τίποτα άλλο. Και γυρίζει και μου λέει, θα σου ζητήσω τότε κάποιες κάρτες. Λοιπόν, και μου ζητάει τα ονόματα που μου είχες δώσει εσύ να μην τα δείξω. Ετσι; Μου είπε ότι οι άνθρωποι στον «άσο» είναι διατεθειμένοι να δώσουν κάποια χρήματα. Ετσι; Εγώ του είπα αυτά τα πράγματα, μπήκα μέσα στο παιχνίδι, από τους έξι που μου είχες δώσει εσύ, παίζανε οι δυο. Οι άλλοι τέσσερις ήταν πάγκο.

Σπάθας: Ωραία.

Σπύρος: Εβγαλα στον έναν...

Σπάθας: Μπράβο.

Σπύρος: Ο οποίος έγινε μετά αλλαγή και μπήκανε δύο από αυτούς. Να σου πω και κάτι άλλο; Και μου είπαν ότι πλήρωναν οι άνθρωποι κάποια χρήματα, χωρίς να μου προσδιορίσει ποσό και μου είπε ότι έχε υπ' όψιν σου ότι στο «Χ» δεν παίρνεις τίποτα. Ετσι ακριβώς, όπως στο λέω. Και του λέω Λάμπρο, το πρώτο που προέχει είναι ο Σπύρος, ακριβώς όπως σου το λέω, και μου έχει πει και ο Γιάννης ότι μπορώ...

Σπάθας: Αδελφέ, εγώ απέναντί σου αγόρι μου θέλω να είμαι εντάξει, γι' αυτό επειδή τους είπα να μη στείλουνε πουθενά τίποτα, θα φροντίσω με τους ανθρώπους να πιούμε έναν καφέ γιατί είναι καλοί άνθρωποι, αλλά θέλω να ακούσεις ότι ο Γιάννης δεν έχει ανακατευτεί σε τίποτα που να ήταν επιλήψιμο για το Σπύρο.

Σπύρος: Και εσύ Γιάννη να ξέρεις ότι ο Σπύρος δεν παίζει χωρίς τον Γιάννη. Εντάξει; Γιάννη, ό,τι θέλεις για το επόμενο, σε περιμένω.

Ο επόπτης

Συνομιλία του Θωμά Μητρόπουλου με τον Χρήστο Πανόπουλο. Ο Θωμάς συστήνει στον Πανόπουλο να μιλήσει με τον Σωτήρη Βοργιά (μέλος Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας) που είναι κολλητός του επόπτη Γιώργου Καρκοβίρη. Ο Μητρόπουλος μιλάει ότι θα υπάρξει αποτέλεσμα 100%

Θωμάς: Καλά είσαι; Λοιπόν, να πάρεις το φιλαράκι σου, τον Σωτήρη ή με τον μεσαίο ή με τον πλαϊνό είναι κολλητός, αδέλφια.

Χρήστος: Καλά ρε μαλάκα, είναι δυνατόν σ' αυτόν τον... το λαμόγιο τον Βοργιά, ρε ηλίθιε, να τον έχεις μέσα;

Θωμάς: Εγώ τον έχω μέσα;

Χρήστος: Πώς ρε μαλάκα; Εσύ τα έχεις κάνει όλα αυτά. Εγώ αυτόν τον ξέρω από το Ναυτικό, εγώ φοβάμαι να του πω το όνομά μου αυτουνού.

Θωμάς: Να σου πω κάτι;

Χρήστος: Οταν παίζαμε πόλο, αυτός ήταν στο Λιμενικό.

Θωμάς: Να σε ρωτήσω κάτι; Δεν μου λες, εγώ τι είμαι από τον νόμο κουτουρού; Δεν ξέρω τι γίνεται; Ασε μας ήσυχους τώρα, ρε. Ξέρω τι σου λέω. Και μπορείς και κάν' το ό,τι σου λέω. Είναι εύκολο πολύ. Δηλαδή γι' αυτόν είναι πολύ εύκολο, της πλάκας. Κατάλαβες; Απ' το αυτί είναι. Πώς να σου δώσω να καταλάβεις; Δεν είναι απλή γνωριμία.

Χρήστος: Ρε, φοβάμαι ότι αυτός ο μαλάκας, εγώ τον ξέρω χρόνια, και μιλάμε και... Φοβάμαι μη τυχόν με κάνει βούκινο.

Θωμάς: Αντε ρε μαλάκα, τώρα. Τρελός είσαι.

Χρήστος: Το ξέρεις ότι μιλάει, το τι γίνεται και τι κάνει.

Θωμάς: Εκείνο που ξέρω είναι ένα, ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ό,τι πρέπει. Υπό άλλες συνθήκες θα κινιόμουν εγώ. Τώρα, όπως είναι τα πράγματα, είναι προτιμότερο εσύ, αλλά σου λέω είναι απόλυτοι οι δυο. Οταν λέμε απόλυτοι, πώς να στο δώσω να καταλάβεις ρε παιδί μου; Σαν να είναι το χέρι το δικό σου. Κάνε αυτό. Και οι δύο.

Χρήστος: Θα τον πάρω τηλέφωνο.

Θωμάς: Ετσι; Σου λέω και οι δύο. Ο μεσαίος είναι ο πρώτος.

Χρήστος: Ποιος είναι ο πρώτος;

Θωμάς: Καρκοβίρης.

Χρήστος: Μάλιστα. Θα τον πάρω τώρα τηλέφωνο.

Θωμάς: Είναι απόλυτος σου λέω εκεί.

Χρήστος: Λες να μας κάνει δηλαδή τίποτα;

Θωμάς: Οχι ρε περίεργε, αλλά σου εξηγώ είναι 100% εκεί τα πράγματα. Δεν είναι άντε, ξέρεις, πασαλείμματα. 100% σου λέω. Και εντάξει, εγώ έχω και τη γνώμη τη δική του από άλλες φορές σε σχέση με το πρόσωπό σου, η οποία είναι θετική. Κατάλαβε τι σου λέω. Αλλο πράγμα είναι θετική σε εσένα και άλλο πράγμα είναι θετική σ' έναν άλλον, σε τρίτο. Το κατάλαβες; Ξέρω, λοιπόν, τη γνώμη του όσον αφορά το πρόσωπό σου».

«Ενας δικός μας»

Συνομιλία του Γιάννη Σπάθα με τον Πάρη Χέλη που είχε έρθει στην Αθήνα για να διαιτητεύσει τον αγώνα Ολυμπιακού - Πανιωνίου (7/1/01). Επικοινωνεί με τον Γιάννη Σπάθα και τον ρωτάει αν ο Καλαθενός είναι παρατηρητής στο συγκεκριμένο αγώνα. Ο Σπάθας τού λέει ότι θα είναι ο Αντώνης Βασάρας. Ο Χέλης ζητά να μπει κάποιος δικός τους.

Σπάθας: «Προσοχή αύριο, τα γνωστά. Καλά, θα τα πούμε από κοντά. Εντάξει, ο Θανάσης είναι».

Χέλης: «Δεν είναι ο Θανάσης. Είδα τώρα το φύλλο αγώνος των διαιτητών γιατί δούλευε κούριερ σήμερα. Εγώ νομίζω ο Καλαθενός είναι. Ετσι μου είπε ο Μιχάλης; Για να δω λίγο; Οχι ρε πούστη, ο Βασσάρας είναι. Τι κάνουμε ρε μαλάκα;»

Σπάθας: «Δεν πειράζει ρε. Καλός ο Αντώνης. Μη σε νοιάζει. Εντάξει ρε είναι. Τώρα σ' αυτό είναι... άλλο το αυριανό, κατάλαβες; Μη σκας».

Χέλης: «Καλύτερα να ήταν δικός μας».

Η ταρίφα

Συνομιλία Σπάθα με Θωμά Μητρόπουλο. Κανονίζουν την ταρίφα για διαιτητή και επόπτη: 4 και 1 εκατομμύριο αντίστοιχα!

Μητρόπουλος: Εσύ θα μιλήσεις με τον μικρό, έτσι;

Σπάθας: Ναι, με τον Μήτσο και τον άλλον και τους δύο μαζί.

Μητρόπουλος: Λοιπόν, τι να του πούμε. Κανένα τεσσάρι αυτουνού και κανένα, ένα του μικρού;

Σπάθας: Να κάνουμε λίγα ψαλίδια. Ας κάνω λίγο ψαλίδι.

Μητρόπουλος: Οχι, πες του 4 και 1, ακούς;

Σπάθας: Ναι.

Μητρόπουλος: Και... Βέβαια μιλάμε για αποτέλεσμα, για νίκη. Αν δεν είναι νίκη, θα κανονίσω εγώ τι θα του βγάλω.

Σε άλλη κασέτα υπάρχει συνομιλία του Σπάθα με τον Γιαννη Λιόλιο. Σε παρατήρηση του γενικού γραμματέα του Συνδέσμου Διαιτητών Πειραιά προς τον πρόεδρο για τις κληρώσεις των διαιτητών σε συγκεκριμένους αγώνες (π.χ. ΠΑΟΚ - ΑΕΚ ο Παπαδάκος κ.τ.λ.), ο Σπάθας ξεσπά: «Δεν ασχολούμαστε με αυτά πια... Σου λέω, ο Ολυμπιακός να κερδίζει και όλοι οι άλλοι να πάνε να γαμηθούνε. Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω και όλα τα άλλα...».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου